ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי

למה כדאי לקחת ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי חיצוני

ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי כדאי לעשות עוד לפני הפנייה לבנקים. היתרון בללכת ליועץ משכנתא פרטי ולא ליועץ המשכנתא של הבנק הוא שהיועץ החיצוני דואג לאינטרסים שלך ולא לאינטרסים של הבנק. ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי חיצוני יכול להשפיע על תנאי המשכנתא ותמהיל תיק המשכנתא, מה שיכול להתבטא בחיסכון של אלפי שקלים לאורך השנים.

מיקוח, תמהיל וריביות

ליועץ משכנתאות מקצועי כמו חברי הצוות של WINNER ייעוץ וליווי משכנתאות, יש מומחיות של שנים עבור ייעוץ משכנתאות ופיננסים ללקוחות פרטיים ועסקיים. הם ינהלו משא ומתן מקדים מול הבנקים ויתמקחו מולם על תנאי המשכנתא לשם השגת ההצעה הטובה ביותר מבין ההצעות. הם ינהלו מספר סבבי משא ומתן ויציגו לבנקים את ההצעות הטובות שהתקבלו מהבנקים המתחרים עד לקבלת הצעה מיטבית. ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי יציג בפני הלקוח לאחר המו"מ מול הבנקים את ההצעה הסופית שתכלול משכנתא בתמהיל הטוב ביותר עם פריסת שנים אידיאלית והריביות הנמוכות ביותר האפשריות בשוק.

דברים לקחת בחשבון לקראת משכנתא

בפגישות המקדימות של ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי יעלו לדיון מספר דברים חשובים. ראשית היועץ יחשב יחד עם הרוכשים את ההון העצמי הזמין לתשלום המקדמה ישירות למוכר. ההון העצמי הנזיל יחד עם כושר ההחזרה, הסכום החודשי הזמין לתשלומי המשכנתא ייקבעו את גודל המשכנתא שכדאי לקחת. לאחר חישובים אלו ניתן יהיה להחליט על איזה גודל בית או דירה ניתן באמצעים הזמינים לרכוש. 

אורך חיי המשכנתא

החלטה נוספת שיש לקחת שתשפיע היא על אורך המשכנתא, מספר השנים שייקח לשלם את מלוא החוב לבנק. ככל שמספר השנים ארוך יותר תנאי הריבית טובים פחות ולכן ייעוץ משכנתאות ופיננסים יציע לגייס את ההון העצמי הגדול ביותר שאפשר תוך היעזרות במשפחה וכו', על מנת לקחת משכנתא בסכום נמוך ובתנאים הטובים לטווח האפשרי.

ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי עם המקצוענים של WINNER

תכנון משכנתא כדאי לעשות תוך היעזרות באנשי מקצוע מנוסים של ייעוץ משכנתאות וניהול פיננסי. המקצוענים של WINNER ילוו אתכם לאורך כל הדרך. הם יתכננו את המשכנתא יחד אתכם, בהתאם להכנסה החודשית ויכולת ההחזר המשפחתית כך שצרכי הבית לא ייפגעו וניתן יהיה מבחינה כלכלית לעמוד בהחזרים. הם ינהלו את מכרז הריביות עבורכם, מול הבנקים השונים וילוו אתכם בתהליך עד לחתימה הסופית בבנק. הם יהיו זמינים עבורכם גם בעתיד על מנת לבדוק אם השתנו התנאים ואם כדאי למחזר את המשכנתא ולחסוך כספים נוספים.