ייעוץ משכנתאות-האם כדאי?

ייעוץ משכנתאות האם כדאי?

רוב רוכשי הדירות בישראל נאלצים לקחת הלוואת משכנתא, מהסיבה הפשוטה – מחירי הדירות בארץ נקובים במיליונים בדרך כלל, והם גבוהים עקרונית ובטח יחסית ליכולת ההשתכרות של הישראלי הממוצע. בעקבות זאת, גם גובה המשכנתאות הפך לסכום ממש לא מבוטל. בשנה האחרונה סכום המשכנתא הממוצעת כבר חצה את רף ה-900 אלף ש"ח! ובסכומים כאלו השאלה, האם כדאי לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי, מקבלת את כובד המשקל הראוי לה.
בכל אופן, אם אתם לא עשירים מופלגים, או שאין לכם הורים עשירים שיכולים לקנות לכם דירה, סביר להניח שהפגישה עם הבנק למשכנתאות הכרחית עבורכם בדרך לקניית הדירה.
 

לבנק יש יועץ משכנתאות משלו?

בכל בנק שמציע משכנתא יש יועץ משכנתאות של הבנק. זה נכון שניתן לקבל ממנו הסבר כללי על התהליך, המסלולים, הריביות והתמהיל הרצוי, אבל…
בסופו של דבר, האינטרס שלו הוא לשווק לכם את המוצר של הבנק בו הוא עובד ואותו הוא מייצג ועל כך הוא מרוויח את משכורתו.
 
 

מי צריך ייעוץ משכנתאות?

מקצוע יועץ המשכנתאות הוא חדש יחסית, כמעט ולא היה קיים בעשור הקודם, אבל תופס פופולאריות בקצב מואץ בשנים האחרונות.
כיום, ההערכה היא, שיותר מ-40% מנוטלי המשכנתאות מתייעצים עם יועץ משכנתאות.
אם אתם לא מומחים בתחום הפיננסים, לא מכירים את דרכי ההתמקחות על עמלות וריביות מול הבנק שלכם, או שאין לכם זמן להתרוצץ ולא רוצים להפסיד ימי עבודה, הרי שיועץ משכנתא יהיה טוב עבורכם. היועץ לא רק פוטר אתכם מהצורך להתמקח עם הבנק על ריביות ומסלולים, להתרוצץ בין הבנקים ולהפסיד ימי עבודה, למלא טפסים אינסופיים וכד', אלא גם מהצורך להתמודד עם מושגים פיננסיים שאינכם מכירים.
תפקיד חשוב נוסף של היועץ הוא להתאים את מסלולי המשכנתא עבורכם ולתכנן אותה בהתאם לצרכים והיכולות שלכם, תוך שמירה על נהלי בנק ישראל ומדיניות הבנקים (עליהם נדבר בפעם אחרת).
 

לסיכום:

תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לעבוד בשבילכם, להוריד מעליכם את העול ככל הניתן, לחסוך לכם התרוצצויות בין הבנקים ובאמצעות הידע והניסיון שלו לתכנן ולהתאים עבורכם את המשכנתא בצורה מיטבית בכדי גם להשיג עבורכם חיסכון משמעותי במשכנתא ככל הניתן.
בקיצור, היועץ צריך לדאוג לאינטרס שלכם!
עם ליווי נכון של יועץ משכנתא מקצועי – התהליך יעשה פשוט וקל כל כך, עד שלא תבינו איך לא חשבתם על כך קודם!
 

אנו ב-WINNER ייעוץ וליווי משכנתאות גאים להיות מובילים בתחום ולהעניק שירות יעוץ משכנתאות אדיב ומקצועי לקהל לקוחות רחב, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שקיפות מלאה ויחס אדיב ואישי, ולעמוד מאחורי מאות לקוחות מרוצים.